close

後來才發現有多美

 

 

今天和孫琛琛去歷史博物館看了梵谷展,燃燒的靈魂

迷住我的,不是畫作

而是文生的內心世界

很瘋狂,但我不覺得那是病態

他說

"I feel that there is nothing more truly artistic than to love people."

(我覺得沒有什麼比愛人更是一種真正的藝術)

 

這麼美的話,怎麼會是病了

就算是,病的也多美

perhaps they'll listen now.

我真的有聽見了,那些好美的堆疊

夜間的咖啡館,多美

For they could not love you

But still your love was true

-------

今天的主日有好多獲得

福音那麼好的東西,我怎麼老是擔心別人會覺得無聊呢?

 

我想把福音告訴每一個我在乎的人

用自己的見證來見證

很寶貝希望你們懂

-------

 

 

 

 

 

 

 

 

One may have a blazing hearth in one’s soul and yet no one ever come to sit by it.

Passersby see only a wisp of smoke from the chimney and continue on the way.

                                                                                                                        --Vincent

-------

 

 

 

 

聽到這旋律還會心酸的笑 

They did not listen they're not listening still

Perhaps they never will

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    princesspop 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()